每一次你離去(歌) Every time you go away Hey! if we can solve any problem Then why do we lose so many tears 二胎Oh, and so you go again When the leading man appears Always the same thing Can't you seeWe've got 西裝外套everything going on and on and on Every time you go away You take a piece of me with you Every time you go 信用卡代償away You take a piece of me with you Go on and go free Maybe you're too close to see I can feel your 土地買賣body move It doesn't mean that much to me I can't go on saying the same thing Just can't you 西服see, We've got everything do you even know we know I can't go on saying the same thing 'Cause 澎湖民宿baby, can't you seeWe've got everything going on and on and on 每一次你離去 嘿!如果我倆能解決問題又酒店工作何必流這麼多眼淚你再次離去當那位帶路人出現總是這樣難道你看不出來我們讓這一切沒完沒了每一次你離去就帶走了我的褐藻醣膠一部分每一次你離去就帶走了我的一部分繼續吧!一切隨你也許因為太近,所以看不清楚我感覺到你的身體在顫動對我卻沒室內裝潢什麼意義了我不能再一直說著同樣的話你看不出來嗎?我們讓這一切........我不能再一直說著同樣的話你看不出來嗎?我土地買賣們讓這一切沒完沒了 語法:
arrow
arrow
    全站熱搜

    bq06bqchba 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()